Як українок в Італії роблять путанами. Дослідження тернополянки
Спонукала написати цю статтю отримана пропозиція від жінок-українок, які проживають в Італії та обрали собі легкий заробіток. Пропозиції з натяками про «полегшення» життя, про швидкий та вищий заробіток.
Живемо в ринковий час, де попит та пропозиція керують цим світом. Попит та пропозиція – це економічна модель, що описує процес ціноутворення на ринку. Вперше термін «попит та пропозиція» використано економічною теорією у 18 столітті. Хоча фах жінок, які продають своє тіло набагато древніший.
Чомусь всі та повсюди говорять про жінок легкої поведінки. Жінок, які з тих чи інших причин продають своє тіло, назвемо як «пропозиція». Але ніхто ніколи не згадує про чоловіків, які створюють «попит». Адже, якщо відсутній попит, ніхто не створює пропозиції! За відсутності попиту не існує товару!
Вирішила зробити маленьке дослідження щодо попиту та пропозиції в сфері надання послуг з метою отримання задоволення. Які методи я застосовувала? Анонімне опитування та анонімна переписка в інтернеті з італійцями, які готові заплатити гроші та фінансово утримувати українку. В переписці я зіграла роль жінки, що знаходиться в скрутному становищі і якій потрібна фінансова допомога взамін на сексуальні послуги. На сайтах, де розміщені оголошення типу: «чоловік шукає жінку» я відправила лист зі змістом: «Шукаю чоловіка. Мені 37 років. Маю бажання провести час з приємністю. Я вільна, не шукаю та не створюю проблем. Шукаю чоловіка, який має можливість фінансово утримувати».
Отримала понад триста відповідей на мій лист (дослідження проводила серед жителів регіону Кампанія, де я проживаю). Із отриманих відповідей всі респонденти готові зустрітись зі мною, провести час з приємністю, не створювати мені проблем (анонімність гарантована) та фінансово утримувати (оплатити послуги). Для того, щоб продовжити мою переписку, я надіслала наступного листа зі змістом, що це всього-на-всього журналістське дослідження, пишу статтю, мені потрібна інформація: які фактори впливають на рішення чоловіка витратити гроші взамін на отримані сексуальні послуги.
Тобто в моєму дослідженні я планувала вивчити фактори впливу на попит та бажання чоловіка отримати задоволення. Попит відображає, з одного боку, потребу в послугах, бажання придбати та отримати ці послуги в певній кількості, і з іншого боку – можливість сплатити за послуги відповідно до цін, що знаходяться в межах «доступного» діапазону. Із отриманих відповідей я склала своєрідний «графік» попиту з метою отримання задоволення та вплив факторів на нього.
Не буду нічого поганого казати про чоловіків в Італії, тому що національність, як фактор, не впливає на попит. Але все ж таки, моїми респондентами були італійці.
Так, справді, за законом попиту існують фактори, які впливають на бажання отримати інтимні послуги: рівень доходу, який дозволяє отримати задоволення за гроші, розміри та насиченість ринку (наявність доступних жінок), мода, сезонність (весна), фізичний потяг, гормони, бажання змінити партнерку, потреба зняти стрес, для компанії, для розваги…
Найперше рівень попиту залежить від фінансового стану. Чоловік отримує відповідно високий дохід, одружений, має дітей, любить свою дружину, щасливий у шлюбі, однак відчуває потребу зайнятися сексом з іншою жінкою. Звичайно, цей чоловік не шукає романтичних стосунків, лише шукає задоволення від сексу. Отримавши відповіді такого змісту, я пожаліла їхніх дружин та дітей. Невже ці шлюби є щасливими, як стверджують респонденти?
У своїй відповіді один із респондентів оправдовується, що навколо є багато жінок, які займаються сексом заради грошей, є професіоналами в своїй справі, то чому би йому цим не скористатися. Звичайно, чоловікові простіше заплатити повії, тому що він не зобов’язується витрачати свій особистий час, енергію та кошти на залицяння до жінки. Відповіді такого змісту наводять на думку, що все життя ці мужчини приречені отримувати задоволення з холодною та цинічною «професіоналкою».
Чоловік, плануючи знайомство з жінкою, має попереду досить туманні перспективи на успішне завершення запланованого знайомства. З повією ж все просто: заплатив – отримав задоволення. Чоловік готовий заплатити жінці легкої поведінки, щоб не мати ніяких проблем у відносинах, які можуть мати ускладнення. З повією все набагато простіше – від розміру заплачених грошей залежить результат. У наш час інтим став набагато доступнішим. Адже за цілком доступну ціну можна зняти жінку на годину. І в той же час, ніхто не може виставити ціну справжнім почуттям.
В отриманих листах були відповіді і такого змісту: нам, чоловікам іноді необхідний так званий швидкий інтим, або одноразовий інтим. Відомо, що заняття любов’ю з постійною партнеркою вимагають від чоловіка чимало зусиль, старань, необхідність довести її до піку насолоди, а з повією питання про її оргазм навіть не стоїть.
Отримала кілька відповідей, про те, що чоловіки живуть за принципом інтим заради інтиму. Сенс його в тому, що партнери просто використовують один одного, поки не набридне. Чоловік не буде дарувати квіти, а жінка не подзвонить, щоб побажати спокійної ночі. Випадковий інтим для чоловіка дає відчуття впевненості у власній привабливості, бажаності, але ніколи чоловік не будете коханий. На мою думку – це огидно!
Відносини за гроші – це не зобов’язуючі відносини. Жінка, яка продає своє тіло – не буде претендувати на руку-серце та приватну власність, не завагітніє, не стане ображатися на партнера. Також чоловікам подобається володіти жінкою в різні способи, тим самим чоловік готовий принизити жінку легкої поведінки в перший-ліпший момент, тому що він заплатив відповідну суму грошей.
Хто думає, що чоловіки відвідують повій не тільки для того, щоб зняти напругу, – помиляється. Не думаю, що вони приходять до цих жінок, щоб … виговоритися. Якщо вони беруть жінку посеред дороги для розваги, не завжди такій довіриш свої переживання, розповіси про комплекси і проблеми. Я розумію, що подібним не поділишся з дружиною або друзями, щоб не виглядати в їхніх очах невдахами. Невпевнена, що повія може стати, свого роду, як довірена особа клієнта, щоб «вилити» душу.
Хто з чоловіків зустрічався з жінками легкої поведінки, дівчатами, які працюють за викликом, може сказати, що представниці найдавнішої професії не відрізнялися витонченою красою, смаком і вмінням підтримати бесіду.
Це тільки варіант фільму «Красуня», де вулична повія (Джулія Робертс) стає леді поруч з Річардом Гіром, а сценарій перетворюється в казку.
Щодо впливу фактору «національність» на «пропозицію» в сфері надання інтимних послуг. За той час, який проживаю на чужині, не раз чула запитання від італійців: чому українки стають повіями в Італії? Що я мала відповісти особі чоловічої статті? Жінки шукають легшого та швидкого заробітку, тому що існує величезний попит? За даними статистики Dipartimento Pari Opportunità 9 млн. чоловіків італійців (населеня Італії складає 58 млн.) з різною мотивацією відвідують повій. Відповіла, що професія путани є досить таки древня. Ще за часів Римської імперії існували перші в світі лупанарії-будинки розпусти. На жаль, це Древній Рим завоював половину світу та поширював розпусту та хвороби. І на щастя, ринок праці в Італії для жителів України відкритий наприкінці 20 століття. А кожен шукає своє робоче місце відповідного до його статусу, можливостей та бажання.
Шукайте деталі в групі Facebook