Бажання вчитися не закладають у сім’ях: освітянка розвіяла поширену думку про дистанційну освіту
Вважає, що дистанційка підсвітила проблему, яка існує давно.
Вчителька інформатики політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» Людмила Булигіна у своєму блозі на сайті Освіта.ua опублікувала цікаві роздуми щодо дистанційної освіти.
На її думку, часи не змінюють нічого докорінно в одній людині, а випробування лише підсвічують те, що і так є.
Є ілюзія, що дистанційне навчання погіршило якість освіти.
При цьому не враховується те, що технології покращили цю якість в рази доступом до контенту абсолютно іншого рівня.
Хороший урок на онлайн-платформі набагато ефективніший, ніж оффлайн урок поганого вчителя.
Викладачка зауважує, що мало хто говорить про те, що відсоток учнів, які прагнули до навчання, не змінився, а їх рівень освіти став вищим. Доступ до кращих англомовних освітніх джерел, стрімкий розвиток українського контенту – все сприяє тому, що навчатись можна і цікавіше, і швидше.
Дистанційка лише висвітлила ту проблему, яка була: більшість не хоче вчитись, бо це не закладено в сім’ї як цінність, – робить висновок Людмила Булигіна.
Бо якщо це є, то знайти спосіб зараз немає жодної проблеми. Ну хіба що інтернет поганий.
Але це точно вирішується.
Думки освітянки підтримали коментатори матеріалу у мережі Facebook:
Світлана Хорішко
Нарешті названо причину
Tetiana Vishenka
Зараз, коли ми перейшли на очну форму навчання, багато дітей сумують за дистанційними уроками, коли ті хто приходить в школу подуркувати, залишалися за кадром і можна було безперешкодно слухати пояснення вчителів. А зараз всі знаходяться у класі і часто вчитель не може якісно пояснити тему, бо оті в кого в сім’ї знання не закладені, як цінність, відбирають в учителя та всього класу час, увагу та напружують нервову систему.
Ярема Романюк
Хто хоче навчатися то буде і дистанційно здобувати освіту.
Шукайте деталі в групі Facebook