facebook

Зменшення кількості учнів у класі не покращує якість знань: результати дослідження

Зменшення кількості учнів у класі не покращує оцінки дітей. Натомість, результати одного з досліджень показали, що на це впливають вчителі, які можуть надавати якісні знання. Тож за словами вчених, краще спрямовувати ресурси на пошук хороших педагогів.



Фахівці стверджують, що якість, а не кількість викладачів стає основною запорукою життєстійкості учнів. Вони також запевняють, що зменшення кількості дітей у класі можуть зменшити шанси школярів досягти найкращих результатів, повідомляє Тalker.

Незважаючи на занепокоєння щодо нестачі вчителів у школах, їхня кількість не збільшує шанси учнів з найбідніших верств населення досягти кращих результатів.

Дослідники закликають інвестувати більше у висококваліфікованих педагогів і не витрачати ресурси на скорочення кількості дітей у кожному класі.

“Якісний вчитель, який ефективно використовував методи навчання та керував дисципліною в класі, збільшив шанси на те, що діти стануть стійкими учнями. З іншого боку, наголошення на зменшенні розмірів класів у школах може не принести користі стійкості. Менші класи або не мали відношення до стійкості, або були для неї невигідними”, – запевняє один з учених.

Експерти пояснюють, що академічна стійкість визначається здатністю людини протистояти труднощам і добре вчитися в школі. Вона не є фіксованою, а отже, може бути покращена, і пов’язана з тим, що відбувається у класі.

Вчені проаналізували майже 3 тисячі підлітків з великих та малих класів та досліджували, які фактори впливають на шанси потрапити в групу високого рівня. Зокрема, фахівці зауважили, що діти, які мали високу стійкість приділяли більше часу вивченню природничих наук.

Отримані дані показують, що учні з високою стійкістю отримали користь від дисципліни в класі, навчання під керівництвом вчителя, викладання на основі запитів і підтримки педагога.

Читайте також:  Тікало навіть управління освіти. Директорка, яка нікому не дасть образити свою школу

Водночас зменшення кількості дітей не вплинула на стійкість або мала негативний ефект. Натомість, незначне збільшення розміру класу підвищило ймовірність того, що школярі з неблагополучних груп отримають кращі в 1-2 рази оцінки.

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.