На шенгенських кордонах змінюється порядок перевірки документів. Що потрібно знати
В усіх без винятку громадян, які виїжджають або в’їжджають на територію Шенгену, на кордоні будуть перевіряти документи на предмет підроблених, застарілих, утрачених, украдених, таких, що втратили чинність, тощо. Папери звірятимуть з міжнародною електронною базою даних.
До цього часу таку перевірку здійснювали лише вибірково. Нині ж детально оглядатимуть документи не лише громадян третіх країн, а й членів Шенгену, в т.ч. Норвегії, Ірландії, Ліхтенштейну та Швейцарії. Перевірятимуть й папери членів їх родин.
Подібні акції матимуть місце на кордонах Угорщини з Хорватією, Україною та Сербією. За такою методикою здійснюватимуть контроль і за тими, хто в’їжджає на територію Угорщини з Румунії. Особи, які виїжджатимуть в Румунію, піддаватимуться, як і раніше, лише вибірковій перевірці.
У зв’язку із запровадженням електронної перевірки час перетину кордону збільшується. Тому компетентні органи Угорщини просять громадян, які виїжджають за межі Шенгену, прибувати на КПП раніше від наміченого часу. Бажано, всі необхідні документи – закордонний паспорт, посвідчення водія, техпаспорт транспортного засобу, приготувати заздалегідь. У достовірності своїх паперів варто переконатись завчасно.
Шукайте деталі в групі Facebook