facebook

Інтриги та оцінки: “Eurovision 2017” закінчилось… Чекаємо “Eurovision 2018”? (ФОТО+ВІДЕО)

Незважаючи на песимістичні прогнози, які лунали зі сторони проплаченої кремлівської пропаганди, музичні експерти високо оцінили



“Євробачення-2017″, підкресливши якісний стрибок конкурсу.

Про це йдеться у публікації Deutsche Welle. “Євробачення-2017” було одним із найбільш політизованих в історії цього конкурсу. Конфлікт між Києвом і Москвою напередодні “Євробачення”, викликаний забороною на в’їзд у країну російській учасниці, став наслідком анексії Криму і підтримкою Кремлем бойовиків на Донбасі. Тому, як тільки конкурс почався, ніхто на ньому вже не згадував про Самойлову.

Головною інтригою на ньому було, чи зуміє Італія вперше після 1990 року і перемоги на “Євробаченні” Тото Кутуньо повернути собі кришталевий мікрофон. У Франческо Габбані з його танцювальною та іронічною “Occidentali’s Karma” були для цього всі шанси. Але запал італійця з кожною репетицією в Києві ставав все менше, і чарівний Габбані просто “здувся” у фіналі, зайнявши 6-е місце.

Гурмани конкурсу спочатку тільки таємно сподівалися, що португалець Салвадор Собрал з його проникливою джазовою баладою “Amar pelos dois” переможе. Композиція, написана сестрою португальця, і зовнішній вигляд виконавця – абсолютна протилежність тому, до чого звикли телеглядачі на “Євробаченні”. Не випадково вони буквально катапультували на підсумкове 3-е місце молдавський SunStroke Projekt з молодецькою “Hey mama”. Це тріо, за результатами голосування національних журі, “теліпалося” у другій десятці. У підсумку перемогли пісня і її виконання, а не шоу.

Адже те, що стосується Салвадора Собрала, можна застосувати і до Крістіана Костова, що представляв з баладою “Beautiful Mess” не Росію, в якій він народився і виріс, а Болгарію. Два роки тому 17-річний співак вирішив, що саме на батьківщині свого батька може домогтися успіху, і не помилився. На “Євробаченні-2017” в Києві Костов впевнено, з відривом в 241 пункт, обігнав молдаван і взяв “срібло”.

Четверте місце поки що ровесниці Крістіана – бельгійці Бланш вже в червні виповниться 18 років – підтверджує тезу, що хороша композиція і голос – козирі сильніше барвистого шоу. Адже все “шоу” Бланш було зведено до кількох помахів рук і пари стриманих усмішок. Але її електропоп-композиція – сама трендова на цьогорічному “Євробаченні”. На відміну від “Amar pelos dois”, яку можна відчути тільки при живому виконанні, у “City Lights” є всі шанси стати хітом, що звучить в радіоефірі.

Очевидно, що за Костова і Бланш голосували насамперед молоді глядачі. І це дає надію на те, що у “Євробачення” є майбутнє. Про багатьох пісень-переможців, які зайняли високі місця на конкурсі, глядачі забувають мало не на наступний день. І сперечатися про те, як зробити гарний і дорогий телевізійний конкурс не одноденкою, а подією, що впливає на сучасну музику, набагато приємніше, ніж про те, чи правильно вчинила Україна, не пустивши Самойлову, а Росія – призначивши цю співачку і відмовившись від участі і трансляції “Євробачення”.

Про те, яке значення має “Євробачення” для єднання країн Європи і близьких їм по культурі, стало очевидним під час оголошення результатів голосування ізраїльського журі. Представник цієї країни з болем у голосі повідомив про закриття державної телекомпанії, яка відповідає за трансляцію “Євробачення” в Ізраїлі. Чи має намір її наступниця брати участь в конкурсі, поки не ясно.

Україна все таки змогла організувати гарне “Євробачення”. Якою ціною і за рахунок чого – тема окремих коментарів.

©Natali – спеціально для “Український простір Прикарпаття

За матеріалами публікацій:

– http://p.dw.com/p/2cwIA

– http://eurovisionworld.com/

Читайте також:  ІноЗМІ: без війни РаSSєї в Україні та анексії Криму, не потрібно було б зміцнювати східний фланг НАТО

Шукайте деталі в групі Facebook