“Це неможливо”: Міносвіти відреагувало на петицію скасувати нове оцінювання НУШ
Міністерство освіти України відреагувало на петицію з вимогою скасувати нову систему оцінювання учнівства НУШ, яка набрала потрібні для її розгляду 25 тисяч голосів. Українці назвали цю схему “знущанням над дітьми та вчителями”.
Як пояснила заступниця міністра освіти і науки України Надія Кузьмичова, повністю скасувати нововведення неможливо. Концепція НУШ базується на принципово нових підходах до навчання та оцінювання дітей, і відмовитись від них означає повністю переглянути реформу, передає її слова “Вчися.Медіа”.
“Це неможливо”: Міносвіти відреагувало на петицію скасувати нове оцінювання НУШ
МОН визнає, що запропонований інструмент для оцінювання виявився складним у застосуванні. І через це вони вже протягом двох місяців активно працюють над його спрощенням. Як пояснила Кузьмичова для цього будуть введені такі кроки:
Спрощення інструкцій для ведення журналів – як паперових, так і електронних.
Взаємодія з провайдерами електронних журналів для синхронізації процесів.
Створення фокус-груп з учителями та Інститутами післядипломної освіти, які працюють з вчительськими спільнотами.
Проведення вебінарів, зокрема й на місцевих рівнях, аби залучити якомога більшу кількість вчителів з різних регіонів.
“Причина появи цієї петиції була в тому, що ми протистоїмо не самій логіці, не самому підходу, а тому, яким чином було запропоновано це зробити”, – сказала заступниця під час брифінгу.
“Це неможливо”: Міносвіти відреагувало на петицію скасувати нове оцінювання НУШ
Нагадаємо, що за новою схемою учнів 5-9 класів мають оцінювати за критеріями, які мають чотири рівні, кожен з яких складається з 3 балів. В сумі школярі можуть отримати 12. Крім того, заклади освіти можуть користуватися власною системою, проте підсумкові оцінки мають бути переведені у 12-бальну.
Однак під час впровадження системи виникли складнощі, бо, за словами міністра освіти і науки Оксена Лісового, реформа базової школи має певне “провисання”, яке зараз намагаються надолужити.
Наразі МОН працює над новою версією інструменту оцінювання, який однаково матиме групи результатів, але стане зрозумілішим і простішим у використанні.
“Ми маємо поглиблення цього несприйняття складністю. І ми це розуміємо, визнаємо і робимо зараз зусилля для того, щоб це оновити. І до нового навчального року зробити все це зрозуміліше й прозоріше”, – додала Надія Кузьмичова.
Шукайте деталі в групі Facebook