facebook

“Як деморалізований вчитель може проводити уроки щастя?” Український освітянин порушив важливе питання

Українські вчителі не мають мотивації вивчати щось нове, опановувати платформи, працювати зі школярами індивідуально тощо, адже це не відображається на їхній зарплаті. На цьому зауважив доктор філософії та ментор Володимир Страшко.



Він підкреслив, що від внутрішнього стану педагога залежить те, що він транслюватиме дітям. Тож виникає питання, чи зможе деморалізований вчитель проводити уроки щастя та передавати любов до навчання дітям. Про це освітянин написав у Facebook.

“Коли ми проводили школи тренерів, одним із модулів завжди був “Внутрішній стан тренера”. Бо від стану залежить те, що ти транслюєш в аудиторію. Цікаво, як деморалізований вчитель може проводити уроки щастя. Чи може він транслювати любов до навчання?” – ділиться Страшко.

“Під час навчання один з учасників підняв руку, щоб поставити запитання. Але замість питання розповів про те, що у нього зовсім немає мотивації вивчати щось нове, опановувати платформи, вкладати в це все свою енергію та силу, працювати з дітьми індивідуально тощо, адже все це аж ніяк не відобразиться на його зарплаті”, – додає він.

Освітянин зауважує, що не спостерігається жодного звʼязку між зростанням професійності та рівнем доходу вчителів.

Він підкреслює, що тренінги, які взяті за основу уроків щастя, зазвичай ведуть психологи, які мають значний гонорар. Проте вчителі найчастіше проходять навчання заради диплома.

“Як чудово слухаються відео лекції під час приготування борщу. Як класно, що тест на тій самій платформі можна проходити 100 разів, поки не пройдеш. Ну і те, що педрада зарахує цей курс як підвищення кваліфікації. Ось вам і все навчання. Галочка заради папірця”, – розповідає Страшко.

Насамкінець освітянин звернув увагу на важливість вчителів в українському суспільстві.

Читайте також:  Виплатили зарплату і повернули до школи: на Волині невакцинована від COVID вчителька виграла суд

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.