facebook

45% учителів не можуть пояснити, у чому суть НУШ | Лілія Гриневич

Під час освітнього фестивалю «Вчителі майбутнього» на панельній дискусії «Упровадження НУШ у базовій школі: виклики та можливості» Лілія Гриневич розповіла, що 45% вчителів не можуть пояснити, у чому суть реформи НУШ. (Портал ВСЕОСВІТА ТОВ «Всеосвіта»).


Те, що 45 відсотків не можуть пояснити суть реформи НУШ — це дуже тривожно. По-перше, це означає, що навчання від інституцій підвищення кваліфікації не завжди було якісне та суттєве. По друге, очевидно, що в наших школах імітується компетентнісне навчання, — прокоментувала Лілія Гриневич.

Тому на думку колишньої міністерки освіти і науки Лілії Гриневич, аби реформа продовжувала працювати, необхідно створити централізовану модель підвищення кваліфікації, віднавчати тренерів, зобов’язати вчителів-предметників пройти такі тренінги підвищення кваліфікації. А ще — працювати зі спільнотою освітян середньої та старшої школи.

Аби виправити ситуацію, окрім централізованого підвищення кваліфікації, освітня експертка радить апробовувати підручники та створити з міжнародними партнерами комплексну лінійку моделей підручників під реформу. Підтримує її в цьому генеральний директор директорату шкільної освіти Ігор Хворостяний. Він підтвердив, що в Міністерстві вже працюють над обов’язковою апробацією підручників.

За результатами дослідження також стало відомо, що 82% освітян мають зауваження до навчальної літератури. Лише 30% вчителів викладають або суто інтегровані курси, або інтегровані курси та окремі предмети. А 15% вчителів вважають, що різниці в навчальних програмах інтегрованих курсів та окремих предметів немає. Джерело: osvitoria.

На сайті МОН зазначено, що НУШ — це школа, до якої приємно ходити учням. А головна мета реформи — створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Читайте також:  З вересня українські школярі зможуть навчатись вдома без поважних причин

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.