Вчителі дуже втомлені: дослідження показало серйозну проблему в Україні, яка може відбитися на школярах
В українських педагогів знизилась ресурсність, через що вони неспроможні повноцінно працювати зі школярами. Фахівці дослідження “Індекс майбутнього” звертають увагу на ментальний стан вчителів і запевняють, що в системі освіти мають впроваджуватися цілісні програми психологічної підтримки для освітніх працівників.
В опублікованому на офіційному сайті Міністерством освіти та науки звіті зазначено, що повномасштабна війна Росії проти України впливає на емоційний стане не лише дітей, але й вчителів. Зокрема, педагоги через власні переживання не завжди можуть бути підтримкою для школярів.
“Війна впливає на емоційний стан не лише дітей, але і вчителів, які мають бути підтримкою для школярів, але через власні переживання не завжди можуть це зробити. Одна з пропозицій експертів – надати вчителям психологічну підтримку та більше дбати про їхнє ментальне здоров’я, щоб вони мали спроможність працювати з дітьми”, – йдеться в дослідженні.
Керівниця Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей Ірина Тулякова запевняє, що для педагоги можуть скористатися спеціальними програмами та онлайн-курсами з ментального здоровʼя. Проте, за її словами, вчителів потрібно зобовʼязати працювати з психологами та супервізорами для підтримки їхнього психоемоційного стану.
“У нас є програми, онлайн-курси “Ментальне здоров’я для вчителів”, є відкриті заняття, які періодично проводяться. Але вчителі дуже втомлені, вони неспроможні йти до дитини. У системі освіти мали б впроваджуватися цілісні програми психологічної підтримки педагога і освітянина. І десь, можливо, навіть варто зобов’язувати їх працювати з психологами, з супервізорами для підтримки їхнього ментального здоров’я”, – каже Тулякова.
Шукайте деталі в групі Facebook