Скорочення предметів у школах та їх реформація: міністр Лісовий зробив заяву
У школах проводитимуть скорочені уроки.
Міністерство освіти зараз розглядає низку шкільних предметів, які панують скоротити та зробити стислими курсами. Про це повідомив голова відомства Оксен Лісовий в інтерв’ю “LB”.
Як зазначив міністр, насамперед необхідно зберегти повний спектр знань, які має отримати кожна дитина. Крім того, він наголосив на важливості сучасної модернізації навчальних предметів, у тому числі предмета “праця”. Цей предмет вимагає нового тлумачення, щоб бути актуальним та відповідати сучасним вимогам.
“Сьогодні діти у школі можуть збирати FPV-дрони. 3D-принтінг доступний для підлітків. Цим усім потрібно володіти. Треба відходити від моделі уроків праці, коли дівчатка – швейні машинки та каструльки, а хлопчики йдуть на лобзики. А може, хлопчикам цікавий дизайн одягу – у цьому також немає нічого поганого”, – каже голова Міносвіти.
На думку Лісового, уроки праці можуть бути використані для залучення дітей до розв’язання суспільних проблем, вважає він. Особливу увагу слід приділяти допомоги військовим, які втратили своє житло, а також безпритульним тваринам, які потребують переселення.
“Існує безліч корисних речей, які можна робити, щоб формувати у людини громадянську відповідальність. Коли ти працюєш для когось і бачиш позитивні результати своїх зусиль, це приносить насолоду”, – заявив він.
Напередодні Оксен Лісовий заявив про необхідність скорочення кількості предметів у школах. На його думку, шкільна програма має бути раціональною та не перевантажувати учнів. Водночас голова МОН зазначає, що не потрібне збільшення кількості предметів у шкільній програмі.
Тоді міністр повідомив, що МОН розпочне оптимізацію навчальних програм, у якій особливу увагу буде приділено вивченню навчального навантаження на учнів. Українці активно відгукнулися на пропозицію міністра та у коментарях до його посади на Facebook висловили свої думки, а також поділилися закордонним досвідом навчання своїх дітей в інших країнах.
Пізніше глава МОН заявив, що ключові навчальні предмети, як у природних, так і в гуманітарних областях, не скорочуватимуться. Обговорення кількості предметів у шкільній програмі триває в Україні, і МОН також вивчає питання, пов’язані із навчальним навантаженням на учнів.
Шукайте деталі в групі Facebook