facebook

Чи повинен учитель вести учнівські та батьківські групи у Viber: пояснення юристки

Якщо посадова інструкція вчителя не містить обовʼязку створювати та вести учнівські та батьківські групи у Viber, то педагог може відмовитися від такої ініціативи. Проте якщо шкільний викладач йде назустріч і комунікує таким чином, це говорить про його добровільні наміри, а не про прямий обовʼязок.



На цьому зауважує освітній юрист Наталія Челах у дописі у Facebook. Вона підкреслює, що, модеруючи шкільну групу, вчитель може встановлювати чіткі правила комунікації між її учасниками.

Чи повинен учитель вести учнівські та батьківські групи у Viber: пояснення юристки
“Якщо посадова інструкція вчителя не містить обовʼязку створювати і модерувати батьківські та учнівські групи у Viber, то вчитель має повне право відмовитися від такої роботи. А у випадках, коли вчитель все-таки йде назустріч батькам та учням і погоджується на онлайн-комунікацію з ними у Viber, слід говорити виключно про добровільну ініціативу зі сторони вчителя, а не про його прямий обов`язок”, – зазначає фахівчиня.

Серед правил, які встановлює вчитель, може бути:

визначати час, коли дозволяється спілкування у групі;
окреслити теми, які можуть обговорюватися;
заборонити спілкування у вихідні дні та в позаробочий час;
регламентувати спосіб обговорення, голосування, прийняття рішень;
заборонити спілкування у групі, використовуючи її лише для односторонньої комунікації;
виключати з групи учасників за порушення встановлених правил тощо.
Чи повинен учитель вести учнівські та батьківські групи у Viber: пояснення юристки
Юристка запевнила, що якщо вчителі взяли на себе такий спосіб спілкування добровільно, вони можуть у будь-який час відмовитися від нього.

Читайте також:  На Заході вчителька у всіх на очах принизила учня, за відео, яке «злили» у мережу (ВІДЕО)

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.