“Це якесь знущання”: батьки та вчителі розкритикували нову схему оцінювання учнів від МОН
Міністерство освіти України запровадило нову схему оцінювання, яка передбачає чотири рівні оцінювання, кожен з яких складається з 3 балів, що складає 12-бальну шкалу.
Батьки та вчителі критично ставляться до нової системи, вважаючи її занадто складною та такою, що не покращує якість знань учнів або полегшує роботу педагогів.
Українці вважають, що нова схема лише додає роботи вчителям і створює додаткові труднощі, особливо в умовах складної ситуації в країні.
Кінець навчального семестру – час висталяти оцінки учням. Однак, нова схема оцінювання школярів, запропонована МОН, викликала критику. Що не подобається батькам та освітянам?
Нове оцінювання від Міносвіти викликало обурення в українців. У коментарях до допису МОН на фейсбук-сторінці можна зустріти чимало хейту, пише 24 Канал.
Коротко про нову схему оцінювання, яку пропонують у МОН:
Нагадаємо, що нова схема оцінювання передбачає чотири рівні оцінювання предмета, кожен з яких складається з 3 балів (у підсумку має бути оцінка за 12-бальною шкалою).
Наприклад, під час оцінювання з історії України вчитель орієнтується на три групи результатів і наприкінці семестру виставляє чотири оцінки: три за кожну групу результатів і загальну на основі оцінювання груп результатів.
Приклад груп результатів у громадянсько-історичній освітній галузі – 3 критерії:
“Орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ”;
“Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту”;
“Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію”.
Що батьки думають про нове оцінювання
З коментарів стає зрозумілим, що нова схема лише додає роботи педагогам та незрозуміла батькам. Українці вважають, що те що пропонує Міністерство ніяк не покращить якість знань учнів і не полегшить життя вчителям.
Коментарі свідчать, що батьки вважають таку схему занадто складною і жаліють учителів, бо це додало їм роботи.
“Це не оцінювання, це знущання над самим процесом, оцінкою, вчителем і батьківською свідомістю, які часто не розуміють, чому у дитини в ряд стоїть чотири четвірки”.
“Скільки педагоги ще терпіти будуть? А батькам особливо потрібно по 4 – 5 оцінок з предмета, а класним керівникам виписувати та заповнювати “свідоцтво недосягнень”.
І” що воно дає для дитини?”
“А що було дотепер не так?! Дайте вчителю можливість вчити дітей, а не вишивати групи! Маразм!”
“Якби ж придумані “розумниками” ГР, ПГ, ДР і т.д. покращили мотивацію учнів до навчання, якість “реформи”…”
Низка коментарів і від учителів, які нарікають на більшу затрату часу, аналіз та навіть врахування заповнення журналу з графіками світла.
Шукайте деталі в групі Facebook