facebook

Які функції у школах виконують асистенти учителів та школярів: роз’яснення МОН

У школах України у класах з інклюзивним навчанням має працювати асистент учителя або асистент дитини. Школярам з особливими освітніми потребами зазвичай потрібна допомога для навчання, розвитку й досягнення цілей.



У Міністерстві освіти і науки України нагадали, які функції виконує асистент вчителя та асистент школяра під час інклюзивного навчання. Про це йдеться на Facebook-сторінці відомства.

У МОН зазначили, що організувати освітній процес дитини з особливими освітніми потребами має керівник закладу освіти, зокрема знайти асистента вчителя та забезпечити йому умови для роботи. Або ж підписати договір з людиною, яку обрали батьки для виконання функцій асистента дитини.

Так, асистент учителя / вихователя:

– повинен обов’язково мати педагогічну освіту;

– призначається на посаду керівником закладу освіти;

– організовує освітній процес відповідно до потреб дітей з ООП;

– оцінює прогрес та розробляє індивідуальну програму розвитку дитини спільно з вчителями;

– адаптує навчальні матеріали;

– допомагає створювати комфортне інклюзивне середовище для всього класу.

Асистент дитини (учня):

– не є педагогічним працівником;

– допомагає лише з побутовими потребами дитини з ООП (наприклад, перевдягання, харчування тощо);

– працює на підставі укладеного договору між закладом освіти та особою, яка виконуватиме функції асистента дитини чи учня.

Якщо заклад освіти відмовляється створити потрібні умови для навчання дитини з ООП, варто письмово звернутися до органів управління освітою, наголошують у міністерстві.

 

Читайте також:  Як івано-франківські школи переходять на нове меню

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.