Можлива втрата пенсії: пенсійний фонд роз’яснює необхідні документи
Українцям розповіли, які документи потрібні для призначення пенсії.
Як правило, на сайті ПФУ публікується дуже багато питань щодо пенсійних виплат та їх оформлення, а також необхідних для цього документів. На цей раз у Пенсійному фонді розповіли про те, як не залишитися без пенсійних виплат.
Отже, чергове питання, що надійшло до ПФУ, звучить так: “Чи враховуються для призначення пенсії дані нотаріально завіреної копії трудової книжки?”.
Так от, у ПФУ на це відповіли так: “Документи про стаж (зокрема, трудова книжка), вік та заробітну плату для призначення пенсії подаються лише в оригіналах (пункт 2.23. Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22- 1 Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахування пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”)”.
Тому, щоб не залишитись у майбутньому без пенсійних виплат, українцям слід уважно підготувати всі необхідні документи для призначення пенсії.
Шукайте деталі в групі Facebook