facebook

ПриватБанк вляпався у грандіозний скандал: що хочуть, те й роблять, а вам борги платити

“ПриватБанк” влип у черговий скандал через незакриту кредитноу картку

Стало відомо, що “ПриватБанк” не закрив карту своєї клієнтки, навіть незважаючи на її прохання, а потім зажадав з неї борги з відсотками. Про це на сайті Мінфін.юа повідомила обурена клієнтка.

Таким чином, за її словами, кілька років тому жінка завела кредитну картку. Через кілька місяців вона звернулася в банк, щоб закрити карту. Зазначається, що у неї при цьому не було жодних боргів.




“Просиділа годину в задушливому відділенні, щоб закрити карту, мені сказали рішення прийде протягом декількох днів, хоча яке до біса тут може бути рішення, якщо це моє рішення закрити свою! карту?”
, — збунтувалася клієнтка.

Все ж, “рішення” не прийшло ані через кілька днів, ані через рік. Громадянка вирішила знову почати використовувати карту і випадково перевищила кредитний ліміт. Судячи з її слів, вона спочатку і не просила його відкривати.

“Сьогодні виявляється, що я повинна сплатити 200 грн відсотків!”, — українка написала.

Також вона говорить, що їй зателефонувала працівниця банку, яка хамськи повідомила їй про борг.

“Якщо в цьому банку виникають такі проблеми за двісті гривень, то напевно за пару тисяч загрожують вбивством, клієнтоорієнтованість на дні!” — обурилася клієнтка.

У свою чергу, представники банку принесли свої вибачення і пообіцяли розібратися з цим інцидентом.

“Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Описаний Вами випадок не залишиться без уваги наших фахівців”, — відреагували в банку.

Читайте також:  "З таким їб**ом я один": заступник міністра МВС влаштував скандал на блокпосту, Монастирський відреагував

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.