Довідки про склад сім’ї більше не потрібні: у Франківську створюють Муніципальний реєстр
Виконком затвердив нове положення про Муніципальний реєстр м. Івано-Франківська.
Електронна база даних міститиме відомості про мешканців Івано-Франківська. Зокрема, за
згодою, до Муніципального реєстру вноситимуть такі відомості про мешканця Івано-Франківська:
• прізвище, ім’я, по батькові;
• дата та місце народження;
• дані паспорта громадянина України, свідоцтва про народження дитини, іншого документа, що засвідчує право проживання в Україні.
• місце реєстрації/перебування;
• дата реєстрації місця проживання;
• унікальний номер запису в ЄДДР (якщо паспорт громадянина України, виданий у формі ІД-картки);
• реєстраційний номер облікової картки платника податків ;
• прізвище, ім’я та по батькові представника, якщо він діє від імені особи, та відомості про документ, що посвідчує повноваження представника;
• інформацію про осіб, які зареєстровані за тією ж адресою, дані їх паспортів, свідоцтва про народження та родинні стосунки;
• інформацію про перебування особи на військовому обліку.
«Реєстр створюється для того, щоб в електронній формі замінити довідку про склад сім’ї. Якщо реєстр буде введений в дію, фактично всі комунальні підприємства, установи і організації міста будуть отримувати цю інформацію безпосередньо доступом з реєстру і жителі міста зможуть уникнути непотрібної бюрократії. Якщо в довідці відсутні певні дані – людина приходить, подає документи, вони вносяться і більше цю довідку нікуди носити не потрібно», – відмічає начальник управління реєстраційними процедурами Сергій Федорців.
Муніципальний реєстр зможе забезпечити первинний облік мешканців Івано-Франківська. Франківці матимуть можливість отримувати адміністративні та інші муніципальні послуги в «одному вікні».
Шукайте деталі в групі Facebook