Їдять з голої баби: українські бізнесмени розгнівали суспільство (ФОТО)
Ставка явно не на інтелект
Одна з українських агрокомпаній своїм календарем привернула увагу українців, але не креативом, а повним несмаком та безглуздісю. В мережі розгорілась гостра дискусія з приводу побаченого.
Про смак ту взагалі нічого говорити, а от сама ідея в українців викликала неприязнь, і це м’ягко кажучи, – передає “Рагу.лі” у Facebook.
На сторінках календаря зображені чоловіки в образах “успішних бізнесменів” у компанії голої жінки, яка виконує роль чи то посуду, чи то скатертини. В будь-якому випадку громадськість такий підхід неабияк розгнівав.
Типу “ми можемо собі дозволити все”, “ми такі успішні, що у нас навіть жінка замість скатертини, причому одна на всіх.
“Як те, що ти з пацанами жереш з голої жінки, ілюструє твою успішність в бізнесі?”, – поцікавились українці.
“У цьому розбираються Сергій Липченко, Іван Подолян, Станіслав Романенко, Руслан Борулько, Олексій Лапко, Володимир Мулявка, Сергій Поляков, Олександр Оксантюк, Сергій Крижановський, Юрій Оцабрик. Всі ці люди, а також ті, хто робив цей календар, не бачать нічого неадекватного в тому, щоб піарити свій бізнес за рахунок фото зроблених з естетичністю відвідування сауни”, – пише автор поста.
Крім “жінки-скатертини” на сторінках календаря присутні вищевказані бізнесмени приміряли на себе й інші “професії”, до яких навряд чи вони мають відношення у житті. Так, наприклад, пожежників, силачів, персонажів фантастичних фільмів, мафіозі і навіть космонавтів.
Те, ким себе вважають фігуранти календаря – непоганий матеріал для спеціаліста з комплексів, неврозів та їх заперечення через гіперболізацію своєї мачості. Ну що, наприклад, можна сказати про чувака, який демонструє всім, що його струмінь найбільший)
“Стаємо все сильніше” – це неправильна конструкція, але перед нами не філологи, а супермени-вікінги, ставка не на інтелект.
Інноваційними та передовими у цих людей виходить бути хіба що на фото, бо в 21 сторіччі рекламувати свій бізнес компліментарними фантазійними фоточками самих себе – це діагноз
Неможливого дійсно немає і, переглядаючи наступну картинку, ви в цьому переконаєтесь
21 сторіччя. Люди не знайшли кращого способу продемонструвати свою професійність на ринку
Дивний дизайн поліграфічного продукту викликав ажіотаж в мережі. Українці красномовно поділилися своїми думками щодо календаря та його “супергероїв”.
“Селюк-стайл”.
“Це всьо не наші цінності!в нас шо,свого нема?Чому не положить на бабу буряків,соняшників,кавунів по 3 грн за кіло,в конце концов,помідори?земля ж родюча! знову ж сілос, комбікорми шикарні, рапс!”.
“Сподіваюся, що аффтар цього шедевра просто вирішив пожартувати над кризою середнього віку. Якщо це серйозно, то треба плакати, бо дніщнее дно важко знайти”.
“Краще б уже своїми голими дупами сіли на ксерокс і такими фото оформили календар, додавши підписи зі своїми прізвищами. А че? Більш креативного календаря не знайшлося б у всьому світі”.
“під маркетологи “скреатівілі”! Реклама через ганьбу. Ну, зате оригінально, і статус “Агрорагулі” їм забезпечений”.
“В Загалом фото виглядає як веселі похорони, засмажений кабанчик там би Виг лядел більш органічно”.
“Це фіаско, братан”.
“Колгоспники вони і є колгоспники”, – обурюються люди.
Шукайте деталі в групі Facebook