facebook

З розумінням міста: у Франківську замінять 50 вивісок

У Франківську реалізується програма “Вивіски” від платформи “Тепле Місто”. Програма пропонує безплатне макетування вивісок та промозаходи.



Програма “Вивіски” платформи “Тепле Місто” працює в Івано-Франківську вже три роки. Від початку весни, повідомила координатор програми Аліна Букіна, на розробку макетів вивісок для їх заміни надійшло понад 50 запитів. На цей час макетування всіх виконано, кілька вже замінили.
Досвідом програми активно цікавляться в інших містах України.
“Ми ділились досвідом із представниками таких міст, як Чернівці, Бучач, Запоріжжя, Суми, Херсон, Ужгород та інші. Плюс – зустрічі з обміну досвідом, зокрема для учасників зі сходу України.
Тут важливо розуміти, що кожне місто – це окремий випадок. Так, звичайно, є якісь основні принципи, підходи до справи, але у кожного міста – свій масштаб, архітектура, архітектурно-художня концепція розвитку вулиць тощо. Так, якщо в західному регіоні маємо архітектуру одного типу, то в Запоріжжі, Харкові та Дніпрі – іншого.
І розробкою певних правил для конкретних міст мають займатися саме місцеві дизайнери, активісти, які знають локальний контекст, відчувають рідне місто. У цьому напрямі Франківськ порівняно із загальною ситуацією в країні є досить прогресивним”, – розповідає в інтерв’ю на сайті “Теплого міста” Аліна Букіна.
Що робить програма “Вивіски” платформи “Тепле Місто”
Програма пропонує безплатне макетування вивісок та освітньо-промоційні заходи. Для запиту на створення візуальної пропозиції вивіски в Івано-Франківську слід заповнити форму.
При розробленні проекту вивіски визначальними є три принципи:
1) слідування гайдлайну Івано-Франківська – правилам візуального стилю міста – в частині архітектурно-художньої концепції зовнішнього вигляду вулиць;
2) збереження автентичного вигляду будівель з урахуванням їхніх архітектурних особливостей та особливостей середовища;
3) досвід користувача: людині, яка живе в місті, має бути зручно; вивіска повинна якісно виконувати функції інформування й навігації.
У “Теплому Місті” розробляють комплексні рішення: це можуть бути рекомендації щодо реставрації чи пофарбування фасаду в автентичний колір, використання зелених чи декоративних елементів (якщо це пасує до фасаду) чи встановлення пандуса. У пріоритеті – гармонійний благоустрій; важливим у цьому контексті є використання органічних матеріалів (дерево, камінь, метал).
Чого не робить програма “Вивіски”
Не передбачено надання таких послуг: оформлення документів (окрім випадків, коли є прохання від замовника допомогти із розробленим у рамках програми макетом вивіски), виготовлення вивісок, розроблення проектів реклами, банерів. У рамках програми не проектують вивісок, які суперечать принципам програми. Не дають рекомендацій щодо конкретного виробника: підприємець вільний вирішувати, де і як її виготовляти; може обрати виробника навіть в іншому місті або зробити вивіску самостійно.
Як долучитися до підтримки програми “Вивіски”
Нині існують два способи долучення – волонтерство і краудфандинг. Волонтерами можуть бути дизайнери, а також студенти (дизайнери, архітектори), самоуки з практичним досвідом. Важливі наявність певних навичок та компетенцій і розуміння принципів програми, готовність працювати руками й головою і налаштованість на якісну роботу.
Зібрані завдяки краудфандингу гроші можуть бути спрямовані на проведення тематичних подій (як воркшоп), а також втілення комплексних рішень із залученням професіоналів із різних сфер (урбаністика, архітектура, дизайн).

Читайте також:  Понад 6,5 тисяч доларів за місяць: франківський кандидат від “Слуги народу” є лідером по витратах на рекламу у Фейсбуці

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.