facebook

Там справжнє пекло! У вагоні потяга +34, те, що там сталося далі розгнівало всю країну. МАКСИМАЛЬНИЙ РЕПОСТ

В вагоні +34, вентиляція не працює. Провідник зі сміхом в голосі заявляє про не робочу вентиляцію і йде жувати огірок.

«Я хоч з Західної України, але був проти Майдану. Що він дав Україні? Корупція як була так і залишилась. Я он наприклад забашляв начальнику депо, щоб мені в штабному вагоні зробили ремонт нормальний. Які безквиткові пасажири? Не може бути!» — розповідає дивлячись мені в очі начальник 102 поїзда в якому в кожному плацкартному вагоні по зайцю при вільних місцях. Але бреше. Бреше дивлячись в очі і при розмові «по душам», як він мені пояснив.

О, невже запрацювала вентиляція? Бо після кіпішу прийшов електромеханік. А без нього ніяк не включити було, хай пасажири далі варяться?

І зайці у вагоні були, правда вийшли раніше ніж я встиг по цьому спрацювати.

Але більшість пасажирів — звичайні терпіли, які не хочуть нічого змінювати. «Можете и за меня поговорить» — каже пасажирка,яка була свідком мого кіпішу щодо вікна яке дуло, та бачила, як мені його зароблювали.

Багато провідників — платять за своє місце по 1000 доларів при підписанні контракту. У всіх провідників є план по купівлі товару. У всіх провідників є хоч одна поломка у вагоні, але вони не можуть добитись ремонту.

«Як їх вони відбивають ці кошти на вступі? Не знаю, зайці скоріш за все і ще якісь ліваки. Махав я в рот таку роботу» — розказує молодий провідник на додатковому поїзді найнятому по контракту на три місяці.

«Зробіть же електронні списки для вступу на провідників, бо по іншому ніяк. Я на початку незалежної став провідником, тому не платив, а зараз молодьож платить по 1000 доларів» — розповідає затягнувшись провідник Харківського поїзду.

Читайте також:  Фестиваль «АртЕфект» в Івано-Франківську запрошує на свої локації (фото)

І ви вважаєте, що такий обслуговуючий персонал буде думати про комфорт пасажирів?

Чи як відбить 1500 тисячі за кондитерку з рейсу та 1000 баксів при вступі на роботу?

Залінизця — це проекція маленької країни в Україні: з корупцією, на яку закривають очі як низи так і верхи, але вдома на кухні її обговорюють, з наплювательським відношенням обслуговоючого персоналу до клієнтів, та і загалом ставлення до людини.
Ще донедавна, залізничники кічились напівоєнною формою званнями.

Чи може змінитись ситуція на залізниці? Так може. Особисто я дуже вірю в прийдешню команду. Разом з тим, завжди є і будуть активісти, які направлятимуть на шлях істинний деяких залізничників.

Чи може змінитись ситуація в Країні? Так може, але лише у випадку,якщо і низи і верхи захочуть.

Все залежить від мене, тебе, твого сусіда. Кожна твоя скарга, звернення, відмова давати хабарі, тощо — це спроба змінити ситуацію, стару систему та її апарат. Все залежить від кожного з нас.


Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.