facebook

Для Івано-Франківська розробляють власний бренд

24 лютого в приміщенні Туристично-інвестиційного центру відбулось перше засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії Івано-Франківська та його бренду за підтримки проекту «Партнерство для розвитку міст» (проект ПРОМІС).

Серед представників проекту ПРОМІС присутніми були: директор проекту – О. Кучеренко, головний експерт з питань місцевого самоврядування – І. Лепьошкін, координатор зі стратегічного планування та місцевих ініціатив – Ю.Скоропатська, менеджер з впровадження проекту – С.Рожко, регіональний координатор в Івано-Франківській області – В.Вандич.

Першу установчу робочу зустріч по брендингу та маркетингу міста відкрили директор проекту Проміс – О.Кучеренко та начальник управління економічного та інтеграційного розвитку Н.Кромкач. За словами п. Надії, мета проекту – показати місто Івано-Франківськ, як найкраще місто в Україні, місто із значним економічним та інвестиційним потенціалом, яке приваблює як українських, так і іноземних туристів. Місто має мати маркетингову стратегію, свій розроблений і затверджений бренд. З цією метою була організована робоча зустріч, де близько 50 осіб долучилися до процесу розроблення маркетингової стратегії міста.

Представники українсько-канадського проекту «Партнерство для розвитку міст» пропонували європейські підходи здійснення брендингу та маркетингу, знайомили з кращими практиками промоушену міст, обговорювали основні критерії інвестиційної та туристичної привабливості Івано-Франківська.

Разом з учасниками робочої групи, в числі якої були прогресивні, креативні представники бізнес-асоціацій, рекламних агенцій, дизайнерських студій, науковці, підприємці, дизайнери, проектанти, архітектори, менеджери, маркетологи та інші, визначали напрямки та механізм створення ефективного бренду Івано-Франківська на основі європейського досвіду.

За словами головного експерта проекту І.Лепьошкіна, запорукою успішного маркетингу міста є творчі, активні мешканці та їх ідеї. Адже, різні люди позиціонують місто по-різному. Треба докласти багато зусиль, щоб створити єдиний ефективний бренд міста.

Читайте також:  Якими іменами найчастіше називали новонароджених в Івано-Франківську у 2017 році

За підсумками зустрічі буде сформована робоча група, завданням якої буде пошук цікавих рішень для надання нового імпульсу в громадському та суспільному житті міста. Завдяки цьому відкриються нові перспективи для розвитку міста.

Бажаючим долучитися до розробки маркетингової стратегії Івано-Франківська та бренду міста просимо звертатись у відділ міжнародних зав’язків, туризму та промоції міста (каб.804, тел. 552065, e-mail: [email protected])

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.