Для Івано-Франківська розроблять власний бренд
24 лютого, в міській ратуші відбулося перше засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії Івано-Франківська та його бренду.
Присутні також долучаться до розроблення маркетингової стратегії міста, інформує Бліц-Інфо.
“Ми хочемо показати наше місто як найкраще місто в Україні, місто, яке приваблює туристів та має значний економічний та інвестиційний потенціал”, – акцентує начальник управління економічного та інтеграційного розвитку Надія Крохмач.
Чиновниця зауважує, що для того, щоб розробити повноцінний бренд, потрібно докласти чимало зусиль. Після затвердження свого бренду Франківськ матиме своє обличчя. А завдяки цьому відкриється більше перспектив розвитку міста.
За словами керівника групи експертів проекту ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, в Івано-Франківську проводять багато заходів, позиціонують місто. Однак є проблема в тому, що немає чітко виробленої системи діяльності, тож різні групи населення позиціонують місто зі своєї точки зору.
“Ми сформулювали для себе, який повинен бути Івано-Франківськ через десять років. Аналізуючи все, ми зрозуміли, що на сьогоднішній день важко ідентифікувати, з чим асоціюється Івано-Франківськ. Особливо для зовнішньої аудиторії важко зрозуміти яке це місто”, – зазначає Лепьошкін.
Він додає, що логотип – це не бренд. Саме тому потрібно розробити саме бренд, адже це ідентичність громади.
Шукайте деталі в групі Facebook