Porsche Cayman GT4 найбільш екстремальний з Porsche
Цей жвавий средньомоторний суперкар проїжджає Північну петлю Нюрбургрингу за 7 хвилин 40 секунд – на рівні Lexus LFA і Mercedes-Benz SLS AMG. Потрібні ще рекомендації?
Porsche вибрали Женевський автосалон в якості майданчика для дебюту найпотужнішою і найшвидшою версією купе Cayman під назвою GT4. Хоча цьому автомобілю як антураж набагато більше підійшли б не промені софітів, а пропахлі бензином і горілої гумою бокси автодрому. Адже цей средньомоторний суперкар створений в першу чергу для треку і тільки потім – для повсякденної їзди.
За спинками передніх сидінь у Cayman GT4 ховається взята від 911 Carrera S оппозитная атмосферна «шістка» робочим об’ємом 3,8 л. Її дефорсуровали з 400 до 385 к.с., але все одно це на 45 сил більше, ніж у Cayman GTS, який донедавна вінчав лінійку моделі.
Цікава деталь – двигун по-старому поєднується виключно з шестиступінчастою механічною коробкою передач, хоча інші екстремальні Porsche вже потихеньку переходять на швидкий робот PDK. Але стара школа це, чорт візьми, круто! Нехай електроніка змінює ступені швидше, користуватися такою класною «ручкою» одне задоволення. Клац-клац, короткоходовий важіль точний, немов механізм курантів – це відчуваєш, навіть сидячи в нерухомій машині.
В цілому ж силовий агрегат підвішений на динамічних опорах, які здатні регулювати свою жорсткість залежно від режиму руху.
Гальма явно вибиралися з запасом. На GT4 встановлені механізми, вельми схожі на ті, що використовуються для комплектації старшого брата по треку – Porsche 911 GT3. Від нього ж взяті і деякі деталі підвісок. Вам і цього мало? Шукайте в списку опцій карбоно-кераміку – вона там присутня.
Заради більшої стійкості дорожній просвіт версії GT4 скорочений на 30 мм. При цьому аеродинаміка кузова опрацьовувалася з тим розрахунком, щоб забезпечити притискну силу навіть на високих швидкостях. Для цього екстремальний Cayman отримав велике фіксоване антикрило, перероблений задній бампер, спліттер на нижню кромку переднього бампера, а також допрацьовані повітрозабірники.
Вам вже не терпиться дізнатися, як швидко здатний мчати Cayman GT4? Будь ласка – «сотня» з місця йому підкоряється за 4,4 с, а максимальна швидкість складає 295 км/год. Для порівняння, у Cayman GTS вона не перевищує 283 км/год, а 100 км/год він набирає в кращому випадку на три десяті секунди повільніше.
Зростання динаміки наявності. Тому в оснащення GT4 для кращого контролю над машиною включили кермо, обшитий цупкою алькантарою, і більш щільні крісла зі збільшеною бічною підтримкою. Втім, їх можна замінити на практично гоночні “ковші” з вуглепластиковим каркасом. Судячи з усього, це теж буде виправдано з урахуванням можливостей машини.
Замовлення на Porsche Cayman GT4 в Європі вже приймаються.
Шукайте деталі в групі Facebook