facebook

Нікому не бажаю такого початку Нового року як у мене, – франківський медик про заяви “вмираючого хворого” (фото)

Після широкого обговорення події, яка описана у статі “Скандал: у Франківську медики відмовились надавати допомогу хлопцеві, котрий був у важкому стані”, у редакцію інтернет-видання надійшов лист від персоналу лікарні. У листі йдеться про причину такої поведінки лікарів із згаданим “важкохворим”, у якого був “черяк на дупі”.

37805417

Нагадаємо, пацієнт заявив, що в ОКЛ ледь не вбили помираючого від болю 20 річного юнака з Надвірнянського району.

Доброго дня і щасливого Нового року!

Нікому не бажаю такого початку Нового року як у мене …. Мені допис, поширений на Вашому ресурсі, байдужий, бо в нашій країні вже норма, коли на лікарів лиють бруд … Ніхто з пролікованих пацієнтів не напише подяку, а от “ображені” недостатньою увагою – то ще ті писаки!


Хлопець хамив зав. приймальним відділом, назвав її сукою – це стрверджує 2 лікаря і 3 медсестри. Я цього не чула. Коли я їх шукала на приймальному покої, то я дзвонила тітці пацієниа з телефона п. Хруника, але вона була така захоплена сваркою, що я чула дзвінок її телефону, а вона ні! Я не заперечую, що медперсонал теж не стримався в спілкуванні з ними, але ніхто не переходив на образи та не виганяв їх. А хлопець з ходу погрожував, що його тато прокурор і всім тут капець. В його стані я не бачила загрози життю, хоч я його не оглядала як лікар. Коли хлопця оглядав лікар прийм покою (я була присутня при цьому), він продовжував лаятися..

Їм сказали зачекати в приймальному покої приходу лікаря. З моменту їхнього дзвінка до мого приходу пройшло аж 9 хв.

Я часто стикаюся з неадекватними пацієнтами та їх родичами, але 90% з них після пояснень про те, що це лікарня ІІІ рівня “попускаються”, бо розуміють, що якщо в них не кровотеча або зупинка дихання, то їх (згідно закону, на який вони так люблять посилатися) мають право відправити на лікування по місцю проживання. Їх ніхто не виганяв – вони пішли самі. То був робочий день (12:21 – 12:30), вони не звернулися до адміністрації лікарні з вимогою госпіталізувати хворого – вони просто пішли, мабуть, вже тоді прийнявши рішення про свої подальші дії (облити брудом всіх і вся) …

Я кожного чергування оглядаю і даю лікування додому або госпіталізую від 2 до 10 пацієнтів. Лиш одиниці з них кажуть слово дякую. Я ніколи ні в кого не вимагала гроші за те, щоб покласти в лікарню. Частіше я переконую хворих в необхідності їх госпіталізації, бо вони відмовляються…

Чому так сталося? Люди хотіли королівської уваги … були накручені …. їх попросили почекати в коридорі … а тітка хворого вирішила показати “хто в домі господар” … Зміна на приймальному була не скандальна …. тож в основному постаралася вона ….

Спілкувалася з його лікарем на Матейки – там вони теж качали права, але їх попустили, а діватись їм було нікуди … Вони вже були в Надвірні і чомусь пішли звідти… потім в приватній структурі… потім в нас … тож робіть висновки самі ….

P.S. Звернення було 27.12.2016 р. А 31.12.2016р. помираючий пацієнт (Чіх Михайло Михайлович, 1995 р.н.) з діагнозом гострий підшкірний парапроктит (в народі “чиряк на дупі”) уже пішов додому зустрічати Новий рік. Тод питання як вмираючий хворий так швидко видужав?”

Читайте також:  Частина українців ризикує вийти на пенсію із запізненням: чому заслужений відпочинок у 60 років стане мрією

Мар’яна Богданівна Федорків

 

Дякую за нагоду відповісти.

Читаючи статтю, я подумав: “куди ми котимось в нашій країні?” Будь хто може написати і будь що, облити брудом і нікому нічого за це не буде. Подумайте, люди (Уляна Синчвська) позвонили до мене і я сказав, щоб вони їхали, їх приймують інші лікарі, так як я буду в операційній. Якщо про мене добре в статті відкликаються, хіба я міг просити інших лікарів хамити хворому. Пацієнт (Чіх Михайло Михайлович, 1995 р.н.), якому двадцять років, за дев’ять хвилин встих попіаритись, що в нього батько прокурор і він всім покаже “кузькіну мать” та обізвати зав. відділенням Шабат сук…

Попередньо він лікувався тиждень в Надвірнянській ЦРЛ, яку покинув !!! (Чому?) та був консультований в приватній клініці. З ОКЛ пацієнт їде, по стандартах, в чергову лікарню і там проводиться оперція – розкриття, санація та дренування гнійника. Хворий (“помираючий” – дивись оригінал) благополучно на четвертю добу виписується в задовільному стані додому. Звичайно я не вигороджую своїх колег, я знаю, що в них має бути терпіння до пацієнтів, але повірте, і в пацієнтів теж має бути повага та терпіння до лікарів. Знайте, я ту людину (Marysia Tomashevsky, якій лише 23 роки), яка написала цю статтю, запрошую, щоб хоча б день посиділа в приймальному покої і подивилась на роботу медичних працівників.

Хруник Анатолій Дмитрович

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.