Франківчанка поскаржилась на поведінку водія маршрутки
Водій автобуса, одягнувши вишивану сорочку, дозволяє собі хамити пенсіонерам
Ще один випадок небаченого хамства з боку водіїв т.з. автобусів стався в день Воскресіння Господнього. Про цей випадок розповіла мешканка Івано-Франківська, опісля того, як безрезультатно намагалась додзвонитись на номер ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ та мобільний номер власника маршруту – автоперевізника.
“Останнім часом я все частіше зіштовхуюся з хамством з боку водіїв в Івано-Франківських маршрутках. В основному це хамство проявляється по відношенню до пенсіонерів. У неділю, 1 травня, в той час, як вся Україна святкувала Велике Господнє Свято Воскресіння Христове, стався випадок, який є яскравим прикладом зверхності, неповаги і порушенням закону з боку водія маршрутки. Разом з моєю 77-річною бабусею зайшли в маршрутку, що курсує від через ж/д вокзал у напрямку АС-3. Бабуся зайшла першою і запитала водія про можливість пільгового проїзду. Зайшовши за нею, я почула як водій голосно обурюється. В салоні маршрутки сиділо четверо молодих людей, і пенсіонерів серед них не було. Тобто залишалося ще 3 пільгові місця для пенсіонерів. Тому, не зрозумівши реакції водія, і подумавши, що він не почув про наявність в неї пільги, я перепитала: «В чому справа ? Бабуся запитала у вас чи можна проїхати по пенсійному посвідченню.»
Відповідь цього хамовитого та невдоволеного водія мене просто вразила:
«Я що, в свято вийшов, щоб по пенсійному возити? НЕ МОЖНА!»
“Після чого він вийшов з маршрутки. Обурені і принижені ми з бабусею теж вийшли. До речі водій виглядав дуже охайно і був одягнутий у вишиванку. Складалося враження , що він порядна людина яка шанобливо віднеслася до свята. А виявилося , що свято для нього – тільки привід підзаробити. Виникає питання, хто може захистити права громадян в таких випадках, і як покласти край цьому транспортному свавіллю? До прикладу номер телефону “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ” (який вказаний на таблиці, розміщеній на автобусній зупинці з переліком маршрутів) – НЕ ВІДПОВІДАВ! Нажаль до перевізника (по номеру вказаному у салоні цього автобуса) також дозвонитись не вдалось!”
Враховуючи те, що у святкові дні усім байдуже, що відбувається в автобусах, і яке відношення у наших “європейських” водіїв до людей похилого віку – залишити цей випадок без уваги наших міських чиновників, які відповідальні за пасажирські перевезення обурена жінка не намірена, і тому у середу має намір завітати у відділ транспорту і зв`язку, та написати скаргу на даного водія.
“Я часто подорожую різними містами європейських країн і тому можу з упевненістю стверджувати, що громадський транспорт в Україні, зокрема в м.Івано-Франківську рухається у протилежному від Європи напрямку, і жодних покращеннь немає!
Маю надію, що хоч наша місцева влада зможе навести лад з даним “водієм”, і можливо такий випадок більше не повториться.”
Номерний знак автобуса: АТ 0735 АА Дата та час інциденту: 01 травня о 17:38.
Шукайте деталі в групі Facebook