Нові методи раSSєйської пропаганди – кошача стратегія!
Коли “брєдова” ідея Путлера з будівництва дуже дорогого “Кримського мосту” в
незаконно окуповану територію України почала явно “тормозити”, кремлівські піарники включили в стратегію з соціальних медіа… звичайного котяру, який вже має в соцмережах свій акаунт «Cat the Most».
Рассєйський вождь підняв ідею спорудження транспортного коридору через Керченську протоку ще в березні 2014 року, і пізніше його прислужник Мєдвєд призначив головним підрядником проекту з будівництва моста компанію «Стройгазмонтаж», якою володіє друг Путлера – олігарх Аркадій Ротенберг.
За початковим проектом витрати на планування та будівництва моста повинні були скласти близько 50 мільярдів рублів, але у зв’язку з запланованою інфляцією до 150-180руб/ $ 1, Ротенберг захотів уже 300 мільярдів рублів.
Кремлівський клан заявляє, що хоче завершити споруду моста до грудня 2018 року, але багато експертів оцінюють здійсненність проекту дуже скептично, вказуючи на великі витрати та геологічні труднощі.
Незважаючи на те, що міст довжиною в 19 кілометрів найближчим часом завершено не буде (а може й ніколи), він вже має значну присутність в Інтернеті і, що куди більш важливо, нову “кошачу” стратегію в соціальних мережах. Звичайно, що безліч акаунтів у соціальних мережах (за допомогою “ольгінських” та інших тролів) мають на меті зайняти народну уяву, поки будівництво сполучної ланки продовжується і не збирається закінчуватися в найближчому майбутньому.
Офіційний акаунт моста в Instagram має трохи більше 1400 передплатників, і кіт на ім’я Мост привносить ще 637. Розробники стратегії проекту з соціальних медіа, знають свою справу: в інтернеті “кошькі” можуть заповнити будь-які проколи режиму, навіть якщо це прогалина у формі моста вартістю в кілька мільярдів доларів.
Джерело – http://most.life/
Ідея – https://globalvoices.org/2015/12/23/the-bridge-from-russia-to-crimea-doesnt-exist-yet-but-it-already-has-an-instagram-account/
Шукайте деталі в групі Facebook