Чи винен вчитель у тому, що учні не засвоюють матеріал: Батьки навіть у портфель не заглядають
У ТікТок виникла дискусія щодо того, хто винен, якщо учні не засвоюють матеріал. Вчителька початкових класів Ольга Бондаренко поділилась, що на уроках всім дітям пояснює однаково, може по кілька разів повторювати, щоб усі школярі почули.
Проте, за її словами, одні учні мають кращі успіхи у навчанні, а інші показують низький рівень знань. Педагогиня у дописі у ТікТок закликала українців долучитися до обговорення, чому, на їхню думку, складається така ситуація та чи винні у цьому педагоги.
“Хто винен в тому, що дитина не вивчила новий матеріал. Діти приходять до мене в школу, сідають за свої робочі місця. Я встаю біля дошки, починаю пояснювати новий матеріал. Я можу трошки підвищити голос, щоб мене почули задні парти. Для всіх я розповідаю однаково. Показую демонстрацію та використовую наочність також для всіх однаково. Тоді в мене виникає питання: чому одні діти мене чують, розуміють, виконують домашні завдання, а інші ні? Чи це я одним позакривала вуха, а іншим сказала слухайте мене уважно, бо я хочу, щоб ви були розумними, а ті ні?”, – поділилась педагогиня.
Українці розділились у своїх думках. Значна частина звинувачувала батьків. Мовляв, вони не дивляться, що у дітей в портфелях, тож і перекладають всю вину за знання школярів на вчителів.
“Всі вину перекладають на вчителів, а батьки навіть в портфель не заглядають. Дитина може носити всі підручники не за розкладом, домашні завдання не виконують. Про який підхід можна говорити”.
“Дитину треба розвивати з перших днів життя, а не чекати, покий їй виповниться 6 років і очікувати, що все піде як по маслу. Розвиток дитини – це довготривалий процес. З народження багато. І тоді школярі швидко навчаться самостійно закріплювати вивчений матеріал вдома виконанням вправ. У такому випадку вам не доведеться “довиконувати чужу роботу”.
“Бо половина дітей не виховуються батьками належно і ростуть вони безтолковими”.
Проте знайшлись і ті, хто вважають, що у такій ситуації винні вчителі.
“Вчитель винен. Діти різні сприйняття у всіх різне одній дитині достатньо один раз прослухати, або прочитати іншій цього недостатньо, а вчителю по-барабану, головне щоб її репетитором батьки таких дітей взяли”.
“Діти різні. Комусь треба завчати, хтось може послухати вчителя і запамʼятати. Не всім матеріал дається однаково”.
“Зараз вчителям немає діла до дітей. Вони відробляють свої часи. А чи дитина зрозуміла чи ні, це вже проблема батьків”.
“Ну якщо з 25-ти зрозуміли тільки пʼять, то винен вчитель”.
Шукайте деталі в групі Facebook