Школи вразили новими правилами: вчителі хапаються за голови, а діти у ступорі – батьки оніміють
Міносвіти та науки України нещодавно запровадило новий підхід до оцінки успішності учнів у кожному семестрі, який зустріли широка критика як з боку педагогів, так і батьків, як повідомляє «znaj.ua».
Замість оптимізувати освітній процес, нова система розглядається багатьма вчителями як обтяжливе доповнення, яке ускладнює їхню роботу, не підвищуючи якість освіти.
Змінена система оцінок вимагає від учителів оцінювати учнів на основі трьох окремих критеріїв з кожного предмета, наприклад, історії, а потім виставляти підсумкову оцінку, яка об’єднує ці індивідуальні оцінки. Це призводить до того, що учні отримують чотири оцінки: три за різними групами критеріїв і одну загальну, а не одну підсумкову оцінку, яку вони зазвичай отримують.
Реакція на цю зміну була вкрай негативною. Багато вчителів висловили занепокоєння з приводу збільшеного адміністративного навантаження, особливо в контексті змішаного навчання і постійних часових обмежень.
Додаткові етапи оцінки розглядаються як більше схожі на бухгалтерський облік, ніж на освітню оцінку, вимагаючи від вчителів більше часу та зусиль до розрахунку підсумкової оцінки.
Батьки також порушили питання про цінність нової системи, багато хто з яких вважає, що кілька оцінок по тому самому предмету тільки викликають плутанину, не приносячи ніякої реальної користі розумінню або розвитку учнів.
Загалом і педагоги, і батьки закликають Міністерство переглянути цю нову схему оцінок, наголошуючи, що вона запроваджує непотрібну бюрократію, не вирішуючи при цьому основних проблем у системі освіти. Вони виступають за практичніший підхід, який краще відповідає потребам як вчителів, так і учнів.
Шукайте деталі в групі Facebook