Учителям радять працювати над надолуженням освітніх втрат
Кожен учитель на своєму місці має працювати над надолуженням освітніх втрат, не чекаючи вказівок і нормативних документів згори.
На цьому наголосила директор Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко.
За її словами, наразі у кожного вчителя є можливість знайти матеріали, що допоможуть працювати над розвитком в учнів читацької, математичної та природничо-наукової грамотності.
«Кожний на своєму місці може знайти щось, з чим працювати, і не чекати щасливого нашестя прекрасних нормативів», – підкреслила Вакуленко.
Вона зазначила, що з цією метою УЦОЯО спеціально опублікував у національному звіті PISA приклади тестових завдань.
Також вона нагадала, що центр підготував і опублікував приклади тестових завдань і три посібники з формування читацької, математичної і природничо-наукової грамотності.
Окрім того, усі охочі можуть використати естонську книжку з математики про те, як простими словами говорити про складні математичні концепти.
«Кожен на своєму місці має робити те, що має робити, а не чекати, що колись зверху прийде така директива, яка нас усіх задовольнить і відповідно до якої ми будемо якнайкраще жити. Так не станеться», – переконана очільниця УЦОЯО.
Шукайте деталі в групі Facebook