facebook

“Є чимало штучних предметів”: експертка розповіла, як зменшити навантаження на учнів

Зменшення кількості предметів у школі – давно перезріле питання. Є чимало штучних предметів, зміст яких дублюється.

Так вважає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник. Деталі вона розповіла у коментарі 24 каналу.




Експертка розповіла, як зменшити навантаження на учнів

За словами Коберник, велика кількість предметів є причиною недостатньої кількості годин для їх вивчення. А це відчутно на рівні знань школярів. Адже однієї години на тиждень для вивчення предмета недостатньо. Учителі це добре знають. Але щоб зробити уроки 4 – 5 разів на тиждень – необхідно зменшити їхню кількість, вважає вона.

Треба не лише зменшити кількість предметів, а й повністю переформатувати навчальні програми, плани, організації навчального процесу – від форм робіт до шкільного розкладу. Це складне і комплексне завдання, але воно як ніколи потребує вирішення,
– зауважила освітня експертка.

Також вона зазначила: у школах України фізику вивчають у 7 – 11 класі двічі на тиждень. Це неефективно – і результати ЗНО це підтверджують. У Європі і США, наприклад, це предмет викладають 1 – 2 роки обов’язково, більше – на поглиблених курсах. Але 1 рік 5 разів на тиждень – це як два з половиною роки в Україні, тільки зі значно більшою ефективністю.

Також, за словами Коберник, важливо прибрати з освітніх програм усе зайве і другорядне. Проблема складна, але її можна і варто вирішувати. Надання якісної освіти дітям треба зробити пріоритетом. При цьому, якщо правильно переформатувати роботу, можна уникнути скорочення кількості вчителів.

Читайте також:  Як вижити в пеклі освіти і знайти свободу, чому учні страждають, а вчителі вигоряют

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.