Несподіване викриття: коронавірус розробили в лабораторії і спеціально зробили його якнайнебезпечнішим

Не виключено, що коронавірус таки був розроблений вченими, а не виник природнім шляхом. Про це свідчать дані вчених, повідомляє Оглядач.

Угорські вчені виявили сліди коронавірусу SARS-CoV-2 у зразках антарктичного ґрунту, які можуть підтвердити теорію про те, що пандемія почалася з витоку з лабораторії. Відкриття передбачає, що коронавірус, можливо, не потрапив природним шляхом із дикої природи до людини.

Такі висновки зробили у рамках дослідження Університету Етвьоша Лоранда та Університету ветеринарної медицини у Будапешті. Проте вчені наголосили, що потрібні додаткові докази, особливо щодо того, коли саме вірус потрапив у зразки.

Дослідники також виявили генетичний матеріал китайських хом’яків і зелених мавп, що може свідчити про те, що вірус вивчався в лабораторії з використанням самих тварин, або їх клітин. Дехто з тих, хто підтримує теорію витоку з лабораторії, припускають, що китайські вчені створили вірус в лабораторії, щоб зробити його небезпечнішим у рамках експерименту, до того, як вірус вислизнув.

Однак результати слід інтерпретувати з обережністю, оскільки ДНК ґрунту могла бути заражена вірусом від перших пацієнтів із COVID-19, про які Китай повідомив у грудні 2019 року. Зразки ґрунту були надіслані того ж місяця в Sangon Biotech, але неясно, коли вони були проаналізовані.

Висновки вчених були опубліковані, але їх поки що не розглянули в офіційному порядку інші дослідники.