В Україні виявили 11 різновидів коронавірусного штаму “Дельта”

В Україні виявлено 11 різних варіантів коронавірусного штаму “Дельта”.

В Україні виявили 11 різновидів коронавірусного штаму "Дельта"

Про це повідомляє Інститут молекулярної біології і генетики, який провів дослідження на замовлення РНБО.

В Інституті кажуть, що проведені науковцями останні дослідження зразків, взятих у хворих на коронавірус з різних регіонів, дають підстави стверджувати: в Україні цілковито панує “Дельта” штам вірусу SARS-CoV-2.

Майже у 60% зразків виявлено “материнський” варіант “Дельти” B.1.617.2, т. зв. “індійський”. Водночас вчені виявили ще 10 інших варіантів штаму “Дельта”, які походять зі США, з Великої Британії та інших країн Європи, а також з Африки, – йдеться у дослідженні.

Керівник проєкту, директор Інституту молекулярної біології і генетики, академік Михайло Тукало зазначив, що мутовані варіанти штаму “Дельта” відрізняються критичними змінами у ділянках вірусу, що відповідають за швидкість розмноження вірусу в клітині та реактивність імунної системи людини.

Тобто вони швидше розповсюджуються. Існуючі вакцини дієві проти цих штамів, – пояснив він та закликав усіх вакцинуватися.

Нагадаємо, наприкінці жовтня у Тернопільській області лікарі діагностували зараження пацієнта новим варіантом коронавірусного штаму “Дельта”. Мутацію підтвердили вчені Київського інституту молекулярної біології та генетики академії наук України.

Лікарі кажуть, що нинішній варіант “Дельта” АY4 (видозмінений варіант “Дельта”) володіє більшою контагіозністю та більшою вірулентністю.

У листопаді Кабінет міністрів України виділив 67,5 млн гривень для ідентифікації коронавірусного штаму “Дельта” регіональним центрам контролю і профілактики захворювань МОЗ.

Читайте також:  «Диво чи промисел Божий»: на Тернопільщині у каплиці, де відспівували пoкiйникiв, оновилися ікони