«Зробили подію». Блогер Волошин пояснив скандал з відібраним у дівчинки iPhone бажанням «хайпанути» — відео
Нещодавно в Мережі розгорівся скандал через те, що київський блогер Олександр Волошин подарував маленькій дівчинці новий iphone, а потім відібрав його.
На своєму YouTube-каналі він опублікував відео, яке раніше анонсував у своїх соціальних мережах. У ньому він обіцяв пояснити свою поведінку і прояснити ситуацію.
Ролик починається промовою блогера про те, що він жалкує про скоєне і просить вибачення у всіх, кого він скривдив, в тому числі своїх батьків, які його виховали. Після цього він демонстративно розбиває в кадрі тарілку і говорить про те, що зйомки серіалу закінчилися.
У продовженні відео блогер розповів, що захотів «хайпанути» і отримати популярність без фінансових вкладень. Волошин поділився, що вирішив влаштувати скандал, який би поширився по всій країні і по всіх новинах, завдяки чому його ім’я стало б відомо більшій аудиторії.
У ролику він показав відео, зняте на телефон, на якому підходить до мами з донькою – учасниць скандалу – і просить їх підіграти йому, зробивши вигляд, що вони сваряться.
«Будь ласка, такий питаннячко до вас є неординарне ще… Чи можемо якось розіграти сценку, нібито я у вас цей телефон назад забираю? Ну це мені треба коротше для YouTube, викликати у людей емоцію… я вам його віддам назад, просто нібито забираю… », – звернувся Волошин до мами дівчинки.
«Ну давайте спробуємо», – погодилася жінка.
Також блогер попросив дівчинку сильно засмутитися і, за можливості, заплакати. Після він показав відео, на якому віддав родині телефон і подякував їм за участь у зйомці.
Блогер також розповів, що його безкоштовно запостили різні видання, реклама у яких зазвичай коштує від тисячі доларів і вище. «Понад 100 сайтів, журналів і так далі запостили нашу новину», – поділився Волошин. Також подія оперативно поширилась у Telegram-каналах, TikTok, у Instagram-блогерів з мільйонною аудиторією.
Волошин назвав приблизну вартість реклами, яку він заощадив завдяки скандалу. Згідно з його підрахунками, вартість піару, який він отримав безкоштовно, приблизно 250 тисяч доларів.
Про себе і свою команду в ролику він розповів у третій особі: «Вони зробили подію, про яку говорила вся Україна, вся Росія, всі країни СНД, блогери, так абсолютно всі – не вклавши в це ні копійки. А найсмішніше те, що при цьому усьому, вони нікого не образили. Не образили нікого, не зробили нікому нічого поганого. І я зараз сиджу і замислююся – наскільки ж геніальна ця людина?».
Шукайте деталі в групі Facebook