facebook

Нова пошта запустила “Сейф-сервіс” проти шахраїв: як це працює

Компанія Нова пошта запустила нову послугу – “Сейф-сервіс”, завдяки якій здійснення онлайн-угод між продавцями та покупцями стане безпечним.



«Сейф-сервіс» дає додаткові гарантії при здійсненні покупок, якщо оплата передбачає перерахування з карти на карту. Новий сервіс допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача, повідомляє finance.ua з посиланням на компанію.

Працює сервіс за таким принципом:

угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти;
потрібна сума для оплати товару не йде відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку;
як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту;
якщо покупка не підійшла – вона повертається назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві;
таким чином, покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення – йому не доведеться оплачувати доставку.
Наголошується, що дані платіжних карток відправника та одержувача залишаються конфіденційними.

Щодо термінів зберігання, то посилка. яка оформлена за допомогою “Сейф-сервісу”, може перебувати у відділенні 5 днів, потім вона автоматично буде повернута відправнику. Сервіс для продавців – безкоштовний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 гривень в тестовий період, незалежно від вартості товару, і доставку, йдеться у повідомленні.

Зазначається, що для того, щоб скористатися сервісом, продавцеві потрібно при створенні експрес-накладної в мобільному додатку або бізнес-кабінеті вибрати в розділі “Додаткові послуги” – “Сейф-сервіс”. Далі, післяя підтвердження покупцем його намірів, і введення даних банківської картки, відповідна сума буде зарезервована. Продавець отримає повідомлення про це. Тоді продавець відправляє посилку, потім покупець оглядає товар і приймає рішення про покупку. У разі відмови від посилки, вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Читайте також:  Пошта впроваджує нові види послуг

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.