facebook

“Соцзахист, не виходячи з дому”: тепер для українців доступні електронні послуги. Інструкція

В Україні внутрішньо переміщені особи з метою економії часу мають можливість звернутися за соціальним захистом, не виходячи з дому, 24 години на добу і сім днів на тиждень.



Про це повідомляє прес-служба виконавчого комітету Криворізької міської ради з посиланням на департамент соціальної політики.

Так, для переселенців доступні електронні сервіси (Е-послуги) соціальної спрямованості:

Портал державних послуг (https://igov.gov.ua)

Рубрика «внутрішньо переміщені особи» ( «Внутрішньо переміщені особи»):

– призначення (продовження) щомісячної адресної допомоги ВПЛ на наступний шестимісячний строк;

-переоформлені довідки про взяття на облік ВПЛ в зв’язку зі зміною відомостей про заявника з можливістю одночасного оформлення щомісячної адресної допомоги;

– повідомлення уповноваженого органу (за місцем отримання довідки про взяття на облік ВПЛ) про зміну адреси фактичного проживання;

– повідомлення уповноваженого органу (за місцем отримання довідки ВПЛ) про наявність змін в інформації, яка може впливати на призначення грошової допомоги (зміна складу сім’ї, працевлаштування працездатних членів сім’ї і тому інше);

– надання консультації щодо причини припинення виплати щомісячної адресної допомоги ВПЛ;

-надання консультацій Управлінням соціального захисту населення, що стосується ВПЛ;
– зняття з обліку ВПЛ (з припиненням виплати грошової допомоги, якщо вона була оформлена).

Також, в рубриці «Соціальний захист» можна подати документи для призначення державних соціальних допомог.

Вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/):

– отримання інформації, накопиченої в базах даних персоніфікованого обліку;

– здійснення контролю за даними, які вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);

-отримання відомостей з власного пенсійного справи (для пенсіонерів) за сумою призначеної пенсії, з урахуванням всіх встановлених надбавок, виду пенсії, терміну виплати пенсії тощо.

– подача заяви – запиту на попереднє замовлення паперових документів: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів).

Читайте також:  Starlink в Україні зробили доступним для всіх - Федоров

Ідентифікація заявника на всіх електронних ресурсах можлива за допомогою електронного цифрового підпису та BankID.

Отримати електронний цифровий підпис можна звернувшись в будь-який акредитований сервіс сертифікації ключів (Державна податкова служба України, банки і т.д.).

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.