У чиновницьких кабінетах папери замінять комп’ютерами
З листопада міська влада Івано-Франківська у всіх своїх структурних підрозділах планує запровадити електронний документообіг.
Принаймні, таку вимогу перед своїми підлеглими поставив міський голова Руслан Марцінків, пише ЗК. Він закликав керівників усіх відділів та управлінь міськвиконкому і керівників комунальних підприємств опановувати користування комп’ютерами та доручив працівникам відділу програмного і комп’ютерного забезпечення провести відповідні навчання.
«Не вмієте користуватися комп’ютером – заяву на стіл. Нехай молоді приходять і працюють», – пригрозив мер.
Водночас керуючий справами міськвиконкому Ігор Шевчук зазначив, що з запровадженням електронного документообігу можуть виникнути проблеми, бо у структурних підрозділах міськвиконкому досі бракує комп’ютерів, а працівників ще треба вчити ними користуватися.
«Якщо нема комп’ютерів, то нехай з дому принесуть,
– пожартував мер. – У начальників управлінь комп’ютери мусять бути. Нікого у відпустки не пускати, нехай вчаться на них працювати».
Як поінформував заступник керівника відділу програмного та комп’ютерного забезпечення міськвиконкому Андрій Чайківський, перший крок до впровадження системи електронного документообігу міська влада зробила ще у 2012 році. З того часу діє система електронних звернень і реєстр нормативних актів міської ради.
У системі зареєстровані 118 користувачів, створено 116 робочих місць, є 52 тисячі справ, налагоджена система пошуку нормативних документів. Повний електронний документообіг запроваджений у трьох структурних підрозділах, підпорядкованих першому заступнику міського голови. Діють електронна приймальня міськвиконкому та додатки для смартфонів і планшетів «Мобільний Івано-Франківськ».
Основними перевагами впровадження електронного документообігу, за словами А. Чайківського, буде економія коштів, адже досі на папір витрачалося 125 тис. грн. і ще 85 тис. грн. – на витратні матеріали. Система автоматизована, працює у реальному часі, визначає відповідальних за роботою з документами та зверненнями і контролерів за строками їх виконання.
До речі, з 16 вересня для роботи зі зверненнями громадян створено новий програмно-апаратний комплекс на базі служби оперативного реагування 15-80, яка таким чином перетворилась у міський контакт-центр. Як повідомила його керівник Тетяна Клочко, усі телефони служби переведено у цифровий формат, діють мобільні телефони 01-01-580 операторів МТС та «Київстар». Всі розмови записуються, а звернення автоматично направляються оперативним і комунальним службам, які забезпечують життєдіяльність міста. Наразі у системі 41 підприємство, але є проблеми із залученням до неї місцевих зв’язківців, які підпорядковані обласному і Київському офісам. Наповнюється даними карта об’єктів міської інфраструктури.
Також триває робота над створенням міського дата-центру, у якому буде зосереджена вся база даних Івано-Франківська – електронні квитанції, субсидії, контакт-центр, муніципальні оголошення, муніципальний паспортний реєстр, геоінформаційна система, портал іванофранківця тощо.
Шукайте деталі в групі Facebook