Які документи необхідно мати, аби зареєструвати автомобіль, ввезений з-за кордону
У регіональному сервісному центрі МВС у Львівській області розповіли про процедуру реєстрації автомобілів, які ввозять з-за кордону за новими акцизними ставками.
Щоб зареєструвати автомобіль ввезений з-за кордону власнику необхідно звернутись до будь-якого територіального сервісного центру МВС із відповідним пакетом документів.
Необхідні документи: ·
Закордонне свідоцтво про реєстрацію автомобілю (Бріф);
· Посвідчення митниці;
· Вантажно-митну декларацію;
· Сертифікат відповідності;
· Документ, що засвідчує особу;
· Особова картка платника податків (ІПН);
· Акт експертного огляду;
· Квитанції про оплату пенсійного збору та послуг сервісного центру МВС.
Посвідчення митниці та вантажно-митну декларацію оформляють безпосередньо на митниці. А от сертифікат відповідності для автомобіля видається в органах, які займаються сертифікацією. У Львові, такі установи знаходяться за адресами: вул. Князя Романа, 38 та вул. Кривоноса, 6.
У територіальному сервісному центрі необхідно пройти експертний огляд транспортного засобу, сплатити обов’язкові платежі та збір до пенсійного фонду, який складає 3-5 % в залежності від вартості автомобіля. Після цього можна звертатись до адміністраторів сервісного центру МВС для реєстрації авто.
“З початку серпня, відколи набули чинності знижені акцизні ставки на автомобілі ввезені з-за кордону, у Львівські області вже зареєстровано 652 таких автівки”, – розповідають у регіональному сервісному центрі МВС у Львівській області.
Нагадаємо, що скористатись зниженими акцизними ставками можна лише у випадку, якщо автомобіль відповідає стандарту ЄВРО 5, а також виготовлений після 2010 року.
Такий автомобіль заборонено продавати впродовж 1 року з моменту реєстрації, про що ставиться відмітка у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу.
Шукайте деталі в групі Facebook