facebook

Нудні підручники, багато предметів і складні домашні завдання: вчителька назвала головні проблеми НУШ у 5-7 класах

В учнів 5–7 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, зʼявляється багато нових предметів, домашні завдання стають складними, а діти мають все менше часу на відпочинок. Крім того, проблема виникає й у навчальній літературі, бо часто підручники не відповідають віку, занадто академічні та нудні.



На цьому зауважила вчителька одного з ліцеїв Києва Ольга Яблонська в ексклюзивному інтервʼю OBOZ.UA. За її словами, уроки часто перевантажені теорією, яку подають у сухій формі, що не завжди зацікавлює учнів.

Нудні підручники, багато предметів і складні домашні завдання: вчителька назвала головні проблеми НУШ у 5-7 класах
“У дітей з’являється багато нових предметів, домашні завдання стають складнішими, а вільного часу менше й менше. Вони просто не встигають адаптуватися, і це виливається у втрату мотивації. Ще одна проблема – навчальні матеріали. Підручники часто не відповідають віковим особливостям учнів: деякі з них занадто академічні, складні для розуміння або ж просто нудні. Вчителі змушені шукати додаткові ресурси, але не у всіх є можливість і час це робити систематично”, – ділиться Яблонська.

Водночас, вона зауважує, що звинувачувати вчителів у тому, що вони не працюють за новими методиками не правильно. Крім того, не можна змушувати вчителів змінювати методи, якщо вони не отримуватимуть відповідної підтримки – якісних матеріалів, часу на адаптацію тощо.

Нудні підручники, багато предметів і складні домашні завдання: вчителька назвала головні проблеми НУШ у 5-7 класах
“Якщо ми хочемо, щоб НУШ у середній школі справді працювала, потрібно не просто вимагати від учителів змін, а створювати для цього умови”, – зазначає педагогиня.

Читайте також:  Пізнай себе: складено портрет українського вчителя

Шукайте деталі в групі Facebook

Джерело.