Школярі не вміють читати та рахувати: влив дистанційного навчання вражає
Українські школярі 6-8 класів стикаються з серйозними проблемами в навчанні, зокрема у математиці. Як пояснив Андрій Миляника, заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, головна причина полягає у слабких навичках вдумливого читання.
Діти часто не розуміють умов задач, а це впливає не лише на успішність у математиці, але й на інші предмети.
“Якщо учень читає вдумливо, він розуміє задачу до кінця і знає, що від нього вимагається. Але доки є проблеми з читанням, успіхів у навчанні чекати складно”
– наголошує експерт.
Дистанційне навчання також залишило свій відбиток. Воно суттєво знизило мотивацію до навчання і посилило труднощі, з якими діти стикалися ще в початковій школі. Помилки та пропуски на ранніх етапах лише накопичуються, створюючи серйозні прогалини в знаннях на старших етапах.
Миляника підкреслює, що у математиці всі теми взаємопов’язані. Якщо дитина не засвоїла базові поняття, це неодмінно ускладнить розуміння наступних тем. В результаті учень не лише відстає у математичних знаннях, але й втрачає впевненість у собі.
Проблема комплексна і потребує системного підходу. Важливо не лише покращувати навички читання, але й мотивувати учнів до навчання та підтримувати їх на кожному етапі. Лише так можна забезпечити якісну освіту, яка допоможе школярам успішно розвиватися.
Шукайте деталі в групі Facebook