Про МОНІТОРИНГИ у початковій школі
Про МОНІТОРИНГИ у початковій школі
Тетяна Гребенюк
“Абетка для директора” – не тільки для директора! Її можуть читати ( і мали би прочитати) всі вчителі.
Читайте, аналізуйте – знайдете відповіді на багато запитань!
Ось відповідь (фото) на одне з них, коли від учителів ( у початковій школі) вимагають у кінці семестру чи року показники якості знань, моніторинг успішності, річні чи семестрові контрольні роботи тощо.
Ми, у початковій школі, пишемо тільки ТЕМАТИЧНІ ДІАГНОСТУВАЛЬНІ РОБОТИ без виведення рівнів. Рівень – ЛИШЕ у кінці навчального року з кожного очікуваного результату і то тільки – у 3-4 класах.
А МОНІТОРИНГ знань у початковій школі проводиться ЛИШЕ за результатами ДПА ( у 4 класі). А оскільки ДПА відмінено, то, відповідно, моніторинг знань – не проводиться.
У деяких школах ( мені пишуть у приват) адміністрації вимагають моніторинги чи показники якості знань по рівнях з кожного предмету))) Не вийде по рівнях з предмету, бо кожна галузь має багато результатів навчання оцінених окремим рівнем, а ЗАГАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ( РІВНЯ) з галузі ( предмету) – нема. Загальна оцінка з предмету є аж у 5 класі у Свідоцтві досягнення.
Дайте спокій вчителям! )
Шукайте деталі в групі Facebook